Gå til innhold

Noen som har hatt ul i uke 8 ??


2 tette - med flette

Anbefalte innlegg

Skal på tidlig ul i uke 8 1. juni, og er så spent..

Gru/gleder meg litt..

Hver gang jeg har hatt ul har embryoet vært dødt, så jeg er ganske forberedet på det denne gangen og..

Men er veldig spent på om den lever.

Hva får man da evnt se ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt samme opplevelse som deg. alltid kommet på ultralyd å sett et dødt foster/embryo. Men da har jeg visst at noe var galg pga blødninger.

Jeg har fdått ultralyd i uke 6-7 og 8. var nøyaktig 8+4 da jeg var der på mandag, og så da en miniatyr av noe jeg ikke helt vet hva så ut som? men hodet var ihvertfall en del større enn kroppen. ikke så mye å se, bortsett fra et dunkende hjerte, som var klart å tydelig hvitt, og sa dunk dunk dunk :-) når jeg tenker meg om, ser bebin min litt ut som pez figurene... hehehe... bare litt kortere :-p

 

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 8+0 da jeg var på UL, blødde kraftig kvelden før og var sikker på at det hadde gått galt denne gangen også. Har vært gravid en gang før som endte i en MA i feb. Så som deg har jeg ikke opplevd å se ett levende embryo/foster. Når jeg var på UL på onsdag snudde hun skjermen vekk fra meg,når hun så at alt var i orden fikk jeg også se. Om dette var bevist fra hennes side vet jeg ikke. Tror ikke jeg hadde turt å se på skjermen før jeg hadde fått beskjed om at alt var bra likevel. Det du får se ligner ikke så veldig på ett menneske,men du ser hodet og resten av kroppen,ser nesten ut som en bønne eller pez figur som en over her skrev,vanskelig å forklare egentlig,men går du inn på babyverden så ser du jo bilder fra hver enkelt uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :)

Håper jeg får se et bankende hjerte hvertfall !!

 

Da skal jeg gå inn der og se jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...