Gå til innhold

ikke barnevakt til keisersnitt

Anbefalte innlegg

etter lang kamp ble jeg lovet ks uansett, men dato ble kun 1 uke før termin, (og jeg har en tendens til å føde to uker for tidlig.) Nå ble saken den at jeg ikke kan finne barnevakt hverken for dagen av ks'et, eller de neste dagene, hvilket betyr at jeg blir helt alene på sykehuset mens min mann må ta våre to andre barn. Er dette grunnlag nok for å be om ks'et flyttet til før helgen? jeg har nemlig plenty av barnevakter til helgen. det er jo kun snakk om 3 dager!!! kan da ikke gjøre så mye forskjell på utviklingen av baby'en?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9303591-ikke-barnevakt-til-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verdt et forsøk! Har du flaks har de en åpning før helgen, er jo fort gjor å ringe og forklare situasjonen og høre om det er mulig.

Kjedelig med barnevakt mankoen da. Dere kan ikke betale noen for barnevakt de dagene da? Hvertfall selve dagen for fødselen?

Ønsker deg lykke til uansett :-)

Ja, det var jo en god sjanse for det, men da har du hvertfall prøvd det du kan.

Håper dere likevel klarer å overtale noen til å passe barna -en venninne, kollega, nabo, kusine, fetter, dagmamma o.l. Eller at du i det minste får med deg noen du er glad i på sykehuset under fødselen.

Kjedelig situasjon det her..

Håper virkelig det ordner seg for deg!

Annonse

Har dere ikke familie som kan trø til litt i forbindelse med selve fødselen?

Vi er begge innflyttere til Oslo, med familie på vestlandet. Fordelen med keisersnitt er at ting skjer på en planlagt dag som man vet om en god stund i forkant. Dermed får vi tid til å organisere med tilreisende familie, som mer enn gjerne stiller opp i et slikt tilfelle.

Det bør vel kunne gå for dere også......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...