Gå til innhold

kjemisk graviditet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har fått sin SA kalt en kjemisk graviditet?. Mistet så tidlig som 4+3, men har likevel hatt mange grav sympt og sterke smerter når jeg spontanaborterte. Trodde en slik kjemisk graviditet var noe en ikke merket annet til enn at det kom en krafitigere mensblødning. Noen som har opplevd noe lignende? Og noen gladhistorier om noen det har gått bra med etter en eller flere slike SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg hadde for 1 år siden en positiv grav.test den ene morgenen.dagen etter voknet jeg med sterke murringer i ryggen og jeg blødde masse.det var sikkert 1 dag etter ikm eller nå..jeg testa tidlig da vi prøvde. dro til legen men hun kunne ikke si noe da hun undersøkte meg om jeg hadde hatt en SA.jeg testa negativt 24 timer etter positiv test..den var svak positiv da..hun sa det kunne være en tidlig tidlig SA,men også bare mensen.

Vansklig å finne ut av det, men så lenge man har hatt positiv test så er det vel en kjemisk så tidlig.

Mistet nå i uke 7 og det var virkleig SA..blødde som bare det å kom en stoor klomp ute..legene regner ikke kjemsik abort som SA fikk jeg høre.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har også hatt en kjemisk graviditet. Hadde svake positive tester t.o.m 3 dager over ikm, dag 4 var testen neagtiv og dag 5 begynte jeg å blø.Men jeg har blødd mye mindre enn vanlig tr. Både mindre mengder og ferre dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...