Ioren Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Kikker på en kombivogn som ikke har egen hardbag. Har termin i oktober. virker som "alle" skal ha hardbag hvis de får barn på høsten/vinteren... De fleste argumenterer med plass, men kikka på et par vogner med hardbag, og bagen der var ikke særlig mye større enn den softbagen som følger med vognen vi ser på... Noen med erfaringer?
Nenya^juni2010 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Er vel kanskje duobag(som er hard) de fleste mener når det er snakk om bedre plass:) Den er jo større en en kombibag(som regel, seff avhengig av vogntype)
allegodetingertre Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Mitt barn er født i februar, brukte softbag til henne, gikk helt fint. Hadde skinn og dunpose oppi, rikelig med plass enda jeg fikk et stort barn. Så kuttet vi ut softbag når sommeren kom og la henne i sportsvogn (flatt). Da var hun 4 mnd.
Ioren Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Da går jeg for softbag jeg =P Synes liksom det var så lite forskjell på plassen, men kan skjønne at det er litt større plass i duovogner.. Men så må vi jo få monsteret inn i bagasjerommet på en liten sedan også, så da passer det liksom best med softbag
Lillebror og stoerebror Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har softbag og den er like god på vinteren som sommeren hvis du tenker på temperaturen. Dessuten er den mye mer hånterlig. Den kan du alltid få med selv når du ikke har med vogna (sove i på besøk). Minuset er at du ikke kan bruke den som "bilsete", men det har du kanskje utenom uansett. Dessuten var min for liten og nå er han snart 4 mnd og da bruker vi bare vogna uten bag. Fungerer kjempe fint det:)
Guttemamma x 3 Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Hadde softbag og lammeskinnspose til Storebror (født desember). Storebror måtte over i sportsvogn med seler fordi han klatret ut av bagen, ikke fordi den ble for liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå