Gå til innhold

reiser seg opp selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min lille er 8 mnd 3 uker, var på helsestasjonen i går,og da mente de han burde klare å reise seg opp selv, til sittestilling?

Er det mange av dere som har barn i samme alder, hvor de gjør dette??? Ble litt forfjamset, han prøver å reise seg opp, men klarer det ikkehelt enda. Men,klarer det helt fint om han holder tak i noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja.... Jenta mi sto før hun klarte å sitte... Men hun satte seg opp ikke så lenge etterpå da. Hun var nesten 9 mnd da. Men unger er så forskjellige! Jeg vet om ei på 11 mnd som ikke kan krabbe, som ikke kan stå og som ikke har fått tenner. No worries, unger bestemmer tempoet selv.

Skrevet

Mini satte seg opp selv rett etter hun var 6 mnd, men det var tidlig (iflg hs), men det er flere i barselgruppen min som absolutt ikke kunne sette seg opp selv ved 8 mnd alder. Kommer vel litt an på kroppsfasongen etc etc , min som alltid har vært tidlig med det meste er forholdsvis slank, mens de som ikke har vært fullt så tidlige har en litt mer bastant kroppsfasong. Helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...