Gå til innhold

JULIFORM - UKE 1


Espoir

Anbefalte innlegg

Hei!

Da er det dags for første rapportering!

 

Jeg veide 62,1 da vi stertet oppplegget for noen dager siden.

I morges var jeg 61,6, altså ned 500 gram.

Det er jeg kjempefornøyd med. Jeg husker ikke målene mine, så det legger jeg heller inn neste uke.

Jge har vært forsiktig med hva jeg spiser, trent hver dag unntatt i går, og ikke spist annen snop enn en halv anton berg-sjokolade på lørdag.

 

Håper dere er i gang nå også, selv om man ikke kan regne med de helt store vekttapene på bare 4-5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei da melder jeg også inn her :o)

 

Startvekt 2 dager siden: 98kg

Vekt i dag: 97kg

 

Fornøyd med det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 59 da vi startet for noen dager siden. 58,2 i dag. Veldig fornøyd med det! :) Vært flink og spist mindre snop, kun en liten troikabit på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100gram på meg... Men har vært flink og syklet hver dag, til og med i går når det regnet elefanttårer! Var på kino på søndag og da måtte jeg ha litt snop... Men kan jo ikke forvente for mye heller når jeg startet på fredag! Ha en fin uke og lykke til på 17.mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no skal vi se startvekten var 97,8 og i dag er jeg 97,1 så det har jo gått litt ned men problemet mitt er at jeg ligger på mellom 97 og 98 hele tiden samme fa&%¤ hva jeg gjør :( jeg har prøvd å spise sundt og mindre men går ikke ned og jeg har spist masse og veldig usunt men går ikke opp (skal jo være glad for det da) måtte teste om jeg klarte å rikke meg fra det 97 tallet men den gang ei :( skjønner ikke dette jeg, har aldrig vært så tung men no etter siste svangerskap så kommer jeg ikke ned igjen :(

Jaja satser på at når jeg er ferdig å amme at jeg da raser nedover :)

 

Håper jeg har gått ned litt til neste uke da, skal prøve å kutte ut brød for jeg blir så rar i magen av det så håper jeg det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg veide da vi startet 72 kg.

I dag viste vekta 71,4!!! Ned 1,6 kg.

Må si meg fornøyd med det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm..har ikke sånn digital vekt da, så er litt vanskelig for meg å måle gram, men pila står hvertfall på litt uder 75(som var start vekten) spiste litt snop påfredag, å var på fest på lørdag. men har spist mindre porsjoner mat, å ikke noe godt på hverdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 62,8 på fredag og veide 62, 3 idag. Så det går riktig vei hvertfall. Trente ikke noe i helgen, men trente BOSU på Spenst igår og trillet tur i dag. Spiste litt goddis på søndag og igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

da vi startet veide jeg 77,4 i dag veier jeg 76,8 så da går det rett vei, er veldig fornøyd

har nokk spist allt for usunnt men aktivitetsnivået har vært høyt:)

lykke til videre, dette skal vi klare:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg startet veide jeg 89,gått opp til 91 og såå ned igjen til 89!:) Men skal IKKE opp igjen ;) Har gått tur så og si hver eneste dag :) men har spist veldig lite :/ det vil si 1 gang om dagen..og det har vært fetendes mat..sliter meg å greie å spise regelmessig...Så noen anbefalte slankenett.no :) Å jeg anbefaler det jeg også!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HemmeliNemmeli.

Du er jo kjempeflink som går tur hver dag, men hvis du bare spiser 1 gang daglig gjør du det mye vanskeligere for deg sellv, siden forbrenningen da reduseres kraftig.

Har du ikke mulighet til i det minste å ha litt frukt og noen nøtter for hånden, så du kan få i deg bittelitt innimellom.

Det tjener du veldig mye på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff,ja jeg er fult klarover det selv :( MEn har bestemt meg atte jeg skal bli flinkere! Uansett :) Siden jeg nå har fått til å gå tur hver dag skal jeg greie å få i meg mer mat hver dag!):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeeeej!:) Jeg greide å få i meg lunsj..hehe :) Og da får jeg i meg middag senere og!:) Skulle kansje ha gått tur også...Men det piss regner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten vippa på 68-69 da vi startet.. den er nå 68.. :) har tatt litt situps å ikke spist så mye snop.. håper det blir bedre neste uke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...