Gå til innhold

3. dag på pulverkur!


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Hei :)

Begynner innlegget tidlig i dag! Klarte ikke å dy meg med å gå på vekten i dag :))) Ned 1 kg på 2 dager! Så jvekta står nå på 97! :)

 

I dag blir en tung dag...skal lese på eksamen i morgen og håper jag klarer å holde meg fokusert og evt HUSE det jeg leser!! Skrekken er å stryke :S

 

Holder meg til sjokko-shakes og suppe + avføringsmiddel og tran! :)

Alevo har noen snaks som jeg tenkte å unne meg til helga siden jeg skal reise å besøke en venninne :) 90 kalorier pr pose...nesten som lørringer! Håper jeg klarer å holde meg "på matta" i helgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ting du ikke har råd med, og det er å tvile på om du greier dette. Da er det så godt som fiasko. Selv om ingen andre tror på deg, motarbeider deg og saboterer må du ha stintro på at du fikser dette. Uten problem. La det gå en djevel i deg, og si at du skal jaggu vise dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok den djevelen ja! *LOL* :oD

Men vet den første helgen blir en liiiiiten prøvelse...men nå har jeg jo begynnt å da stopper jeg ikke før jeg er i mål!!!! ;o)

Skal holde ut!!! MÅ!! Vil ikke leve med migrene flere ganger i uken...noe som til sist går utover mine søte små siden jeg blir avhengig av hjelp med dem... Så nå er DET ALT!!! ikke eller ingenting... bare ALT!! :o)))

Takk for støtten :o)

Det hjelper på! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doppler! :)

Hva kaller du deg på slankenett??

Jeg har samme navn som her inne jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvilket pulver er det du går på, og hvilken suppe er det?

Er litt nyskjerrig, har lyst til å begynne selv, vil så gjerne ned 12kg til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulver kuren heite ALEVO. Den er slett ikke verst :o) Suppen er også alevo pulver suppe. De har snacs også :o)

Det er jo bare pulver i 14 dager så det er en hard kur!! Anntatt ned 8-10 kg på disse 2 ukene. Men om du ikke følger programmet til alevo etter endt kur så går du nok de kiloene rett opp igjen....

 

Jeg selv skal den 37 kg på denne kuren... så har enda et godt stykke igjen... men skal etter programmet ned 30 kg på 40 dager eller no... Grunnen til at jeg tar detter drastiske skrittet er at jeg grunnet tung byste er meeeget plaget med migrene, nakke og rygg... så må ned 20 kg får jeg får innvilget brystforminskning...

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beundrer deg virkelig om du klarer 30 kg på 40 dager... men synes du ikke det er litt urealistisk mål....... ??? Trener du masse i tillegg da eller?

Hadde vært imponert om du klarte 30 kg på 80 dager også jeg altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er et meeeeget høyt mål! Men det er mitt helhetlige mål da...30 kg ned altså... det er de 20 første kiloene som må av raskest slik at jeg kan søke om opperasjon... Men ja e håper jeg klarer 30 kg på 40-50 dager... Jeg ikter høyt å gir meg ikke før jeg når målet!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sånn Inzaidaz vil bare si du er kjempe flink. Beundrer virkelig deg altså som skal ned 30 kg. Den ALEVO-kuren som du skriver om får man kjøpt på alle apotekene. Er det noe garanti for at man kan gå ned så mye (man må selvfølgelig ha viljestryrke da).

 

Hvor mye koster den ALEVO pulverkuren. Ligner den på Cambrige-kuren eller.

 

Masse lykke til vennen.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSENTAKK!!!

Det varmer meg virkeli at jeg får støtte her inne :o)

Hadde trodd jeg skulle få litt pepper siden det er pulverkur....men må man så MÅ man!! ;o)

 

Det koste 180 kr pr. pakke....1 pakke er nok for 5 dager :o) Du tar 5 pakker pr dag...jeg pleier å ta 3 sjokko shakes og 2 supper...de ligger på samme kaloriforbruks så det er egentlig ikke nøye hvordan du fordeler dem :o) Ja er som Cambridge...men om jeg ikke husker feil var cambridge 3 pakker pr dag...å det synes jeg er for lite.... + at cambridge og nutrilett smaker mer pullevr enn ALEVO...synes jeg da, hehe!

De sa på apoteket at det regnes 8-10 kg pr 2 uker.

Men jeg jukser litt....man skal ikke ta denne kuren i mer enn 14 dager, men jeg skal ta den i 1 mnd. Har snakket med legen min ang dette og siden jeg har prøvd alt annet og har en bmi på 32 så sa han at jeg bare måtte prøve...men om jeg ble slapp måtte jeg spise mat...så det er slik mitt opplegg er...

Men etter 1 mnd+ skal jeg begynne på alevo sitt spesielle kostholdsprogram.

 

Jeg har aldri i mitt liv vært såååå motivert som jeg er nå! Det er rett og slett en lettelse å tenke på at om 1 mnd+ er jeg 24-30 kg lettere!

Å til de som tenker at alt kommer på igjen når jeg begynner å spise....alevo sitt program er laget slit at vektreduksjonen skal fortsette sakte men sikkert etter endt kur. Man får et helt eget kosthold tilpasset din vekt, helse og høyde :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...