Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 ellers kommer nok ikke vi til å holde ut, el jeg kanskje. Sambo har det bra han, og ser ikke problemene i det hele tatt. Han er bortskjemt og egoistisk og har fremdeles ikke helt skjønt at når man får barn så kan man ikke bare gjøre som man vil og bli sur om jeg ønsker at han kan være litt mer hjemme når han har noen dager fri. Han jobber borte en stund og har noen dager hjemme innimellom, og da er det ofte han ikke ser snulla mer en 1-2 timer om dagen... Meldte oss på samlivskurs men så var det ikke nok folk så det ble avlyst. Men funker kurset? Er ikke perfekt jeg heller, vet det, men vi trenger hjelp!
~mamma~ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 I utgangspunktet er ikke de kursene for par som har problemer. De er ment mest forebyggende. Kanskje dere også bør ta kontakt med familievernkontoret? Vi har vært på samlivskurs, og det kan jeg anbefale. Kjempebra! Kanskje dere kan gå på kurs først, og så vurdere parterapi hvis det ikke hjelper. Vi var på weekend-kurs med overnatting et par timers kjøretur herifra, så det er jo en mulighet hvis det ikke er kurs der dere bor. Men da trenger dere barnevakt... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå