Gå til innhold

Trenger hjelp-liten blødning 3 dager før forventet mens...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 100% sikker på når EL var, satte nemlig eggløsningssprøyte, og igår, 3 dager før forventet mens kom det en liten blødning. Ikke stor, og den var over på et par timer. Hadde også vondt i ryggen og mensmurringer, men har hatt det til og fra den siste uka, bare sterkere igår. Kan dette være festeblødning? Finner ingenting om dette på nett, utenom i diskusjonsfora som dette :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg opplevde menssmerter og murring i ryggen, før jeg visst at jeg var gravid. jeg nektet å ta en test, fordi jeg visste jo at mensen var like rundt hjørnet. tre dager etter forventet mens tok jeg en test etter mye mas fra samboeren min. den var positiv... og det enda jeg var sååå sikker på at jeg ikke var gravid. har hørt at det er vanlig å ha småblødninger selv om en er gravod. dette kan hende de første månedene.

 

men visst du smører deg med tålmod finner du det snart ut. visst du ikke er gravid, så må du ha lykke til i videre forsøk.... har dere prøvd lenge siden du tar tester og sprøyter for eggløsning??

 

hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det kan være festeblødning (eller noe annet..). Hadde selv en liten blødning før ikm i mitt forrige svangerskap!

 

Lykke til, håper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mens-smerter og murriner ennå, og er i 8 uke.

 

jeg hadde også en blødning og har sett hjetet slå etter det:):=)

 

så alt er mulig, lykke til:):)

 

 

 

 

 

 

anonym:spotting og blødning er virkelig ikke det samme!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...