Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Tenker på dere som betaler i dyre dommer på klesbutikker å tenker ikke hvor fort barna vokser,dere er heller ikke miljøvennlige men skal ha sånn bruk å kast opplegg.Dem klærna jeg fant i dag var så flotte å jeg er så happy det finnes folk som styrer disse bruktbutikkene,ja til flere bruktbutikker sier jeg bare.Jeg tok bilder av dem alle som jeg skal legge ut senere når barnet har vokst fra dem for da trenger ikke mitt barn dem lenger.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ja, her i huset har vi kjøpt inn veldig lite nytt barnetøy til snuppa, for hun både arver av storebror og så låner vi klær etter niesen min. Fint lite babytøy blir egentlig slitt før de begynner å krabbe ordentlig, så mye er jo nesten ubrukt )
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Så bra. Her i fr.stad er det ikke så mye utvalg av bruktbutikker, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ville kledd på ungen min brukte klær fra en bruktbutikk. Arva klær er supert;) Men.. det meste blir nytt her. Klærne er jo så billige uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå