Gå til innhold

kansje dumme spørsmål..


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

men hva står MA for? når forkommer dette? hvor ofte? hvordan merkes det?

jeg er nyskjerrig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det merkes som regel ved at man får brunlig utflod, eller blør litt, eller at det oppdages på en kontroll..

Det kan gå mange uker fra embryoet sluttet å leve til man faktisk oppdager det :)

Prosent tallet er vel ikke så veldig høyt på ma, selv om det virker sånn her inne, men det er jo fordi mange av oss her inne har prøvd lenge, inkl meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) tusen takk:)

for jeg er nå akkurat 6+0, ikke så langt som endel her, men virker som om alle har blødninger og smerter og sånn her inne. føler meg nesten unormal..for jeg har ingen av delene jeg!

bare trøtt, sliten, småkvalm, lite matlyst og at det stikker i magen, men det er jo pga at livmora utvider seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt blødninger, og er like langt som deg.

Jeg hadde litt smerter sånn for et par uker siden, men de har gått over, er nå bare trøtt og sliten, slik som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hatt blødninger, og er også ca 6 uker på vei. Har ømme pupper, "mensmurringer" og er skikkelig trøtt på kvelden. Satser på at våre fraværende blødninger er tegn på at alt er som det skal der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, er 6+3 i dag. Ingen blødninger her. Bare ømme pupper, trøtt og sliten, og halsbrann til tider.. Gleder meg sånn til å høre hjertelyd! Eller evt se det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig å høre at det er flere i min situasjon:)

setter pris på å høre det jeg:)

er jo noen uker igjen til uke 12, mye kan skje, men jeg tar det som et positivt tegn at jeg ikke har hatt noen blødninger:)

var på ultrlyd i uke 5 jeg, men fikk ikke se hjerte slå:(

var for tidelig. men i uke 6 kan man vel se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...