Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 For et par dager siden så sendte jeg mail til småfolk og spurte om å få smaksprøver på grøt. i dag fikk jeg hentelapp fra posten. Hentet en pakke fra småfolk og innholdet var som følger: 2 pakker(ja du leste rett! ) med to forskjellige grøttyper 1 glass med dessert 2 glass med middag 1 liten prøvepakke med grøt 1 smekke jeg er imponert! og sjokkert... flere som har opplevd det samme??
Ingen_nick_ledig Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hvor fann du mail-adressen?? Bare spurte du om å få smaksprøver på grøt?? Jeg og vil.....
Zupermam Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 javel, de svarte ikke på mailen min engang.... jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt den bygg-grøten deres som er uten melk... men null svar gitt.... har du en mailadresse?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 fant den på siden demmes: www.smaafolk.no Skrev bare noe som dette: Hei! Jeg bare lurte på om dere vær så snill kan sende noen smaksprøver på grøt til min sønn på 9 mnd. ? Da blir det lettere å finne ut av hva han liker og ikke liker. Han er litt sær av seg i matveien. Mvh. Håper du er like heldig da!;-D fortsatt imponert over de,jeg... hehe kommer ikke over det...hehe
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg sendte mail til de for tre-fire uker siden, og fikk til svar at de var tomme for smaksprøver...
kajak&Daniel Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg sendte mail til de, men fikk kun en 1-porsjon grøtpose....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Jeg sendte også for et par uker siden, og fikk svar om at de var tomme..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2007 Sikkert fått inn nye smaksprøver da;) Skader jo ikke å prøve igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå