Gå til innhold

hyyyyyl!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg veit så kordan du har d!!

Bynnte å grine for 2-3uker siden, d va så sinnskyeli vondt at eg ikke klarte å gå akkurat der og da.

Men for meg va d bare de første virkelige vonde kynnerene som kom.

Har hatt kynnere helt siden uke 27-28, og de var veldi ubehagelie da, men nå er de rett og slett drit vonde, og d har de hvert i noen uker nå.

Annonse

Kjennes ut som ungen skal grave seg ut, og av og tell så får eg nesten en sånn litt stikkende smerte som presse nedover mot underlivet på en måte, og nån ganga så kjennes d ut som nån røske takk i heile livmora me neglan og dreg den sakte men sikkert ut..

I tillegg tell at eg kjenne d spesielt godt i den eine sia i hofta (kjennes ut som eg nesten får krampe i den og langs den sia av ryggen), da klare eg nesten ikkjeå gå eller stå, heldivis så e d sjeldent den utvikle seg tell hofta da;).

Men kynnera e jo forskjellig i fra person tell person, så eg veit ikkje om d e d du har eller ikkje.

Kan godt være at d e masrie du har, for den saksskyld!!

Og vesst d e d du har din lurifaks, så har du me å sende nån over tell meg også!;);)

Trur faktisk at eg blir å føde i løpet av uka *tvitvi*

passe egentli litt dårli d da..

alt vel! Har hatt kjempe masse og gjøre både på skole og jobb de siste dagene, så har ikke blitt mye tid.

I morgen skal jeg jo på Brann- Fredrikstad kampen, så det gleder jeg meg til (skal se at jeg blir det mannfolket på de brann kampene;)

og så håper jeg på og flytte hjem en av de nærmeste dagene;) Bra utålmodig nå ja;)

Med deg da?

ja sett deg lite på msn:) nei jeg sitter å er overbevist at innen tre uker er gått har jeg født, men time will show;)

Ellers har jeg bare tusla og pusla i leiligheten, oppdatert hjememsia mi med flere gravidbilder og bilder fra leiligheten osv:)

å blir godt å flytte hjem igjen sikkert?:) fotball ja, det holder jeg meg pent unna men må innrømme at jeg fryder meg bittelitt de gangene rbk vinner, sikkert fordi de er en del av byen min;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...