Mammapudding Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Har den første av 5 eksamener i morgen og burde strengt tatt ha lagt meg nå, men har så lyst å spise sammen med min kjære som kommer hjem fra jobb snart(håper jeg)!! Håper jeg får en oppgave som jeg kan svare på i morgen, føler at jeg har god kontroll, men plutselig så sitter jeg der å tenker..ånei, dette kan jeg ikke:( Uff..det får gå som det går! Ønsk meg lykke til:)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Nå er sikkert eksamen i gang, og du sitter der og svetter;) Håper du fikk en oppgave du kunne alt om, og at det gikk kjempebra for deg!!! Skal selv til pers neste uke + et par uka etter, så er det kun fødsel som gjelder:) Skal bli skjønt!!! Krysser fingrene for deg!
Mammapudding Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Takker:) Det gikk faktisk ganske bra i dag, det var kun en ting jeg ikke kunne svare på, men har skrevet nok til at dette burde bli ståkarakter å kanskje litt bedre enn det også Du får ha masse lykke til med dine eksamener..og fødsel;) Nå har jeg bare 4 eksamener igjen og så er det ferie:)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Lykke til med de resterende eksamenene.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Lykke til med resten av eksamenene du også!! Hva slags fag studerer du forresten? Jeg tar engelsk, som en del av almennlærerutdanning.
Mammapudding Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2007 Takk:) Jeg studerer økonomi og administrasjon første året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå