Gå til innhold

lang ventetid og et par sokker?!

Anbefalte innlegg

åh - plutselig føltes det så lenge å vente igjen:( Jeg som har hatt motivasjonen på topp, og nesten bare sett fordeler med å vente så lenge. Men, har jo ikke noe valg, så er vel i grunn ikke noe poeng i å klage...

men kom til å tenke på en ting; tenk så koselig det hadde vært å kjøpe noe nå. Bare noe bittelite...Et par sokker, en body, en lue - ett eller annet. Fikk så lyst til det... Men det blir kanskje for dumt!

Jaja - 1 hel dag igjen til eksamen nå. Kan ikke si at motivasjonen er der akkurat :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9301032-lang-ventetid-og-et-par-sokker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... jeg måtte le litt nå jeg;P Jeg har faktisk allerede kjøpt noe...og d gjemmer jeg faktisk=D Ganske sykt egentlig!! Tror kanskje han vet d=) Isåfall tar han d veldig greit. Dessuten har jeg oxo begynt å strikke lapper som jeg skal sy sammen til teppe=) Babysyk? Ikke i d heeeeele tatt...! ;P

skulle ønske jeg kunne lappe tepper.. eneste jeg kan er og sy på knaper.. hehe...

tror nok samboeren min hadde fått helt FNATT om han hadde funent noe barnetøy jeg hade kjøpt inn.. heldigvis har jeg mangen venner som snart skal proppe ut.. så jeg får jo dekt litt av trangen ved og shoppe til andre.. hehe..

kjenner baby syken bli verre og verre.. noen dager har jeg helt angst og panikk mens så er det tilbake igjen til og ville det NÅÅÅÅÅ

hjelp...

skulel laget en skikkelig bim støtteforening for oss utålmodige.. hehe.. treffes en gang i mnd og lappe tepper.. hehe

Annonse

Har kjøpt litt av hvert faktisk;) Men prøver å tenke litt fornuftig da.. Når jeg blir gravid er jeg sannsynligvis student, så da har vi sikkert ikke så mye penger=/ Da kan d være greit at en del er kjøpt inn litt i forveien=) Synes jeg anyways=D Gå inn på siden min, så ser du noen av tingene=) Har bl.a. kjøpt noen kjøredresser som jeg er ganske sikker på blir mye brukt her oppe i nord.. =) =) Å som jeg gleder meg!!!

Mitt teppe blir lysegult i merinoull.. Har ikke kommet så langt enda da, men har jo god tid! Tror jeg har fem lapper med 30x30 masker på hver=) hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...