Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 3 mnd siden fødsel og jeg har overhodet ikke (til gubbens fortvilelse) lyst på sex. Bare tanken byr meg i mot. Grøss!

Flere som har eller har hatt det slik, og hvor lang tid tok det før lysten kom tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er der, den er borte vekk. Snakka akkurat m ei venninne, og fortalte om den stakkar mannen min som "prøver" seg i søvne.Hun lo selvfølgelig:) Syns så synd på han, det må være minst 6 mndr siden sist.

Tror jeg vil være anonym nå, vet ikke hvorfor egentlig:)

Skrevet

Her er det omvendt da, jeg vil men ikke han. Tenk dere så fælt det er da!

Skrevet

Hei! Her tok det også litt over 3 mnd etter fødsel før jeg turte.. litt feig av meg, var redd det skulle være vondt og lysta var borte. Tror ikke man får særlig lyst på noe man tror skal være vondt, men en eller annen gang må man bare hoppe i det.

Kan det hende at du også i underbevisstheten er litt redd for at det skal være vondt kanskje? Vær veldig åpen med din manglende lyst overfor han du bor sammen med iallefall, slik at han ikke kan finne på å tro det er han som er usexy. Det er ille å være en sexfrustrert mann uten å få sex, men enda værre om de tror at det er seg selv det er noe feil med.

Nå skal det sies at min lyst fremdels er ganske fraværende da jeg lever i en babyboble hvor all min oppmerksomhet er rettet mot lillegutt. Det blir også et problem, som jeg må jobbe litt med for å løse :)

Lykketil iallefall, og pass på at mannen din skjønner din manglende lyst og gi han også annen oppmerksomhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...