Gå til innhold

hun bare snur seg og skriker når hun jeg legger henne inntil

Anbefalte innlegg

blir helt oppgitt. Hun virker utolmodig og sulten, men bare jeg legger henne inntil blir hun krakilsk. Hun snur seg regelrett vekk, og ingenting hjelper. Har prøvd å "distrahere" henne m musikk eller at jeg snakker til henne, det hjelper av og til. Det ender med at jeg gir henne mme, og når hun har drukket litt, legger jeg henne inntil igjen, og da dier hun normalt. Hva er dette? Er så redd for at jeg er i ferd med å miste melka!

Trenger råd.

Fortsetter under...

Hei, jeg har hatt samme problemet i mange perioder. Jenta mi er nå 4,5 mnd, men vi har det sånn fortsatt, nesten hver dag. Av og til går det greit å legge henne til, når hun er nyvåknet. Jeg lurer på om hun kanskje ikke synes det er noe behagelig å bli ammet når jeg sitter, eller når hun må ligge på siden (uansett hvilken side) selv om vi bruker ammepute. Det jeg har måttet gjøre, er å ta henne opp, bysse rolig og snakke veldig rolig/stille, og gå og legge oss på en seng og amme henne liggende, da går det ofte greit. Jeg må være veldig forsiktig, og rolig, og snakke/kose litt før jeg forsøker å legge henne veldig rolig til, ellers bare vrenger hun seg vekk da også. Synes som hun ikke helt skjønner at det er mat på gang :-)

av og til lurer jeg på om hun er for sulten, men jeg gir jo henne ofte, det er derfor jeg lurer på om jeg er i ferd med å miste melka. Har ikke vært sånn før, da har amminga gått kjempe bra! Hun er straks fire mndr. Det kan virke som om det hjelper å ligge, i kveld gikk jeg med henne og ammet-det gikk også bra. Kan det være tenner?

Slik er min også.. og tror det er pga. luft/gulp som ligger i veien. Jeg gir han god tid og ligger og "venter".. tilslutt tar han evt. tak selv. Jeg prøver hvertfall 3 ganger med litt tid imellom hvert forsøk og viss det ikke går så gir jeg han smokken og da roer han seg. Kan også være at øynene er sultne men magen er mett. Han er 3,5 mnder.

Dette har hvertfall fungert bra her.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...