Gå til innhold

Er det flere mammaer fra kongsberg i 20-årene her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nærmere 40, uff det så fælt ut på trykk! Men jeg er mamma til ei på 8 måneder, og jeg kjenner fler her i byen som er i 20årene....Så de finnes, det er bare litt dødt her inne om dagene, vi er vel litt ekstra travle, eller vårslappe eller våryre, ikke vet jeg, det er bare slik akkurat nå, hehehe.... De som jeg kjenner er nesten ferdig med barselpermisjonen, dvs fra høsten av og utover... Har du mange barn? Og hvor gamle/gammel er de/den?

Jeg bor ikke så langt unna byen, så det er lett å treffe meg, men vi reiser på ferie i nesten tre uker i slutten av mai, så da kan det bli litt kinkig å få det til akkurat nå. Vet ikke helt hvordan ferien vår blir etterpå, men vi blir her i byen en del...

Jeg skal prøve å være litt mer tilgjengelig her inne, hihihi.....

Hei på deg! Jeg er kongsbergmamma i 20-årene, men meg kjenner du jo allerede;-)

Blir du mye i Kongsberg fremover?

Det pleier å være fast trilletreff på torsdager, så er jo bare å henge deg på. Selv har jeg ikke vært med på torsdagstrillinga på en stund..

Sangsmurf: Jeg har takkekort liggende som du snart MÅ få, glemmer alltid å ta det med meg. Bedre sent enn aldri, hihi.

Så søt du er... Det er vel ikke store pakka du fikk, det var jo bare en liten overraskelse... Men jeg blir glad for takkekort, og gleder meg til det. Vi må sørge for å få til noe neste uke, ja. Tida går så fort, jeg er så trøtt om dagene at jeg ikke får gjort det jeg skal...

Og Løvstikke, sorry at jeg ikke inviterte deg til torsdagsturene våre, er visst litt i ørska om dagene, sover ikke så godt om nettene for tida... Humre, noen som vet åssen det er?

Kl 12 eller 13.00 fra Jernbanestasjonen. Kikk inn på sidene her først, så ser du hva vi lander på. Vi har nettopp endrea tidspunkt fra 12 til 13, men jeg er litt usikker på om det klaffer så bra for alle, mulig vi må ha ei ny klokkeslettrunde?

hei hei,

jada, vi er da flere som fortsatt er i 20-årene her inne, også sang-smurf!! Hun er det kanskje ikke i antall år, men hun er det ihvertfall i sinnet!! Bli med oss på treff, trilleturer eller hva som helst, bare koselig det! Vi er ikke redde for å bli kjent med flere!! (mona snakker på vegne av alle?)

EN RIKTIG GOD 17.MAI FEIRING TIL DERE ALLE!!!

Heisann...jeg flytter ikke permanent til kongsberg før i juni så da blir det vel ikke noe trilling med dere før i juni..da er jeg mye i kongsberg...må kjøpe noe sommerklær snart...det var veeeldig varmt i kongsberg ifjor!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...