Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 den vogna har noen forferdelige flate hjul... vet dere om det går an å få lufthjul på i stedefor?=)
Nysgjerrige Nils Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Vi har den. Tror den bare leveres med de flate hjulene. Vi er imidlertid kjempe fornøyd med den - super å kjøre på all slags føre!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 oki... syns ikke den funker til å kjøre med på slapeføre jeg... funker helt fint på bar bakke,men ikke i snø... =/ Skulle gått an å fått skifta til lufthjul.. H.I
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vet du hva, jeg har lest om en her inne som fikk kjøpt andre hjul og byttet på Barnas Hus (tror det var Sandvika). Kostet 500 kr. Mener det var på barnevogndebatten. Har selv 06-modellen, syns hjulene er bra, men på slapseføre er de ganske glatte ja... Jeg ville gått innom en butikk og hørt, så lenge hjulene passer så går det helt sikkert an å få kjøpt nye hjul og satt på! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå