Gå til innhold

Oj oj oj:) Er det mulig?? Samme som på ass.bef:) :) :)

FebruarBABYLOVEnrTO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er graviiiiiid!! :) Hallo!!??? Skjønner absolutt ingenting her jeg sitter og har testet positivt på Clearblue digital for aller første gang i mitt liv etter 4 års prøving, 5 pergo og 1 neg ivf nå i februar, også klarer vi det helt av oss selv!!! Sprøtt! Jeg har til og med begynt på synarela og gått på den siden 26 april, klart for nytt forsøk i juni! Men det er nå avlyst:) :) :) Halleluja! :) I am in shock!

Men gud så lykkelig jeg er:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig gøy!! Gratulerer, gratulerer :oD

Og velkommen inn hit!

Ønsker deg ei fantastisk tid framover...

Skrevet

Så fantastisk!!!! Gratulerer så mye!!! Velkommen inn til oss :-) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Tusen takk begge to:) Iflg terminberegning på babyverden så er jeg 5 + 1 på vei:) Ikke så langt, men 5 + 1 lengre enn jeg noensinne har vært:) Så termin ble 15 januar:) Dette er bare helt fantastisk moro:)

Skrevet

oj så gøy!! Gratulerer såå mye og velkommen hit inn :)

Skrevet

Er det ikke den mest fantastiske følelsen i hele verden?

Gratulerer så mye med den lille i magen :) Kos dere i tiden som kommer!

Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen hit :)

Skrevet

Hei PrøveRørlegger! Mener jeg husker nicket ditt fra den tiden jeg var aktiv inne på Assistert befruktning. Dette var FANTASTISKE nyheter!

GRATULERER!!! :-D

Skrevet

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! :) Det er fremdeles helt uvirkelig og helt fantastisk:) Nå bare håper jeg at alt fremover går bra, og at jeg får være her inne hos dere i 8 mnd til:) Jippi! :)

Skrevet

Dette var gode nyheter! Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...