FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er graviiiiiid!! Hallo!!??? Skjønner absolutt ingenting her jeg sitter og har testet positivt på Clearblue digital for aller første gang i mitt liv etter 4 års prøving, 5 pergo og 1 neg ivf nå i februar, også klarer vi det helt av oss selv!!! Sprøtt! Jeg har til og med begynt på synarela og gått på den siden 26 april, klart for nytt forsøk i juni! Men det er nå avlyst:) :) Halleluja! I am in shock! Men gud så lykkelig jeg er:) :)
Løyyypeeee!! Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Så utrolig gøy!! Gratulerer, gratulerer :oD Og velkommen inn hit! Ønsker deg ei fantastisk tid framover...
Vilde78 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Så fantastisk!!!! Gratulerer så mye!!! Velkommen inn til oss :-) Hvor langt er du på vei?
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Tusen takk begge to:) Iflg terminberegning på babyverden så er jeg 5 + 1 på vei:) Ikke så langt, men 5 + 1 lengre enn jeg noensinne har vært:) Så termin ble 15 januar:) Dette er bare helt fantastisk moro:)
Mazza** Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 oj så gøy!! Gratulerer såå mye og velkommen hit inn
pea-in-the-pod Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke den mest fantastiske følelsen i hele verden? Gratulerer så mye med den lille i magen Kos dere i tiden som kommer!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Hei PrøveRørlegger! Mener jeg husker nicket ditt fra den tiden jeg var aktiv inne på Assistert befruktning. Dette var FANTASTISKE nyheter! GRATULERER!!! :-D
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2007 Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Det er fremdeles helt uvirkelig og helt fantastisk:) Nå bare håper jeg at alt fremover går bra, og at jeg får være her inne hos dere i 8 mnd til:) Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå