Gå til innhold

innlagt.

Phiphi

Anbefalte innlegg

får egentlig ikke lov til å bruke internett så mye pga blodtrykket, men sniker meg bare inn med en liten oppdatering. på lørdag la de meg inn for preeklapsi og jeg ligger fortsatt inne. er på sykehuset i tønsberg og alle er veldig flinke og søte her. de tror de må overføre meg til riksen snart siden jeg bare er i 27 uke, riksen er best på så små babyer. skjer det ikke noe på riksen før uke 28 sender de meg tilbake hit. her tar de imot barn fra uke 28 og oppover. uansett blir det nok keisersnitt og premature jenter på meg,sukk. men jeg tror det vil gå bra til slutt.jentene er store for alderen og helt like i størrelse så det er hvertfall positivt. hvis noen har noen beroligende ord om keisersnitt eller premature vil jeg gjerne høre!

Fortsetter under...

huff da..synd du har det sånn..men bra de tar vare på deg..=)

kan si at ks er helt greit,men er vondt etterpå..hehe..best å komme seg opp av senga så fort som mulig..men det gikk helt fint med meg..de værste smertene var over etter 10 dager ca..

jeg har premature jenter som er født 35+0 og alt var helt topp med de..litt anderledes med deg men..det går nok helt fint..du er kommet godt på vei..lykke til da..=)

Hei! Håper alt kommer til å gå bra med deg og jentene!!! Er du heldig blir du ikke dårligere på en stund!!

Når det gjelder KS er det de 6 første ukene som er verst, ellers merker en ingen forskjell og formen blir raskt bra, så ville ikke engstet meg for det. Jeg hadde vondt i magen de første 5 dagene, så ble klipsene tatt og formen steg raskt, men kunne selvsagt ikke trille eller bære noe særlig pga. støl i magen og at en skal unngå dette for å gro skikkelig. Men så etter 6-7 uker var jeg på lik linje med alle andre. Nå har ikke du andre å ta deg av en de to små, så bare å ta hensyn til seg selv og ta seg god tid til kos og stell av de små.. I og med de kommer så tidlig så blir du nok værende på sykehuset en god stund også og der har du all hjelp du trenger til du har kommet deg etter KS. Lykke til:-))

Når det gjelder jentene, så tror jeg de er flinke med så små og det viser seg jo at de fleste klarer seg kjempe bra selv om de er tidlig født. Så masse lykke til, til dem også.-))

Støtteklem fra meg

Annonse

Hei Phiphi...

Det var trist å høre, men de tar helt sikkert godt vare på både deg og jentene dine. Får håpe de klarer å holde dem i magen noen uker til. Har ei venninne som fødte 6 1/2 uke for tidlig (bare èn). hun var lita, men tøff og har klart seg bra. Og de sier jo at tvillinger utvikler seg raskere i magen enn enlinger (lunger osv...)

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...