Gå til innhold

September: Glemte visst å fortelle at....

Anbefalte innlegg

Min lille gulljente har fått hull i ørene!

Nå får jeg vel passe MANGE reaksjoner her, men det skal være sagt at det kom ikke en eneste lyd fra henne. Hadde smokken i munnen hele tiden og lo litt da vi var ferdige!

Også så fin som hun ble! Bittesmå hvite perler.....

Fortsetter under...

Grattis! Jeg bor for tiden i Spania og ser daglig små tuller med øredobber . At folk reagerer på det får være deres sak.

Personlig mener jeg det er helt på jordet å vente til de ber om det selv - da er de ofte i skolealder på lavere klassetrinn, og er så opptatt av øredobbene at de ikke gjør annet enn å røre dem, hvilket resulterer i verk..... Husker selv hvor vondt det var!

Følgelig synes jeg at de som er harnakkede motsandere av ørepynt på små piker, burde være såpass konsekvente å nekte hull i ørene på barna sine når de går på barnaskolen også.

• 2 uker senere...

Det er søtt på de små, men selv hadde jeg ALDRI latt jenta mi få det... Ho får nok det heller ikkje før langt opp i skolealder, pga at eg sjøl er allergisk mot å ha noe i ørene... og fikk gang på gang hull i ørene, fordi "alle andre jenter" hadde jo det... Og alt det vonde eg hadde da, vil eg ikkje at jenta mi skal få være med på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...