Gå til innhold

Symptomer i bøtter og spann...

Anbefalte innlegg

Dolly Duch, Cmoi, atpåklatt07, Lotta72... Her er det jo spennende symptomer i bøtter og spann.

Selv har jeg i løpet av helgen registrert:

-kvalme

-halsbrann (som har vært et hovedsymptom ved tidligere svangerskap)

-at jeg stadig må tisse

-tregere mage enn vanlig

-noen ilinger i brystene (men de er ikke spesielt ømme utover det)

Med så "klare" symptomer klarte jeg ikke å la være å svi av en test i går. På ettermiddagsurin til og med... Den var selvsagt negativ. Med IKM 17. mai var det ikke annet å vente, uansett hva som måtte være eller ikke måtte være på gang. Kanskje jeg tester på morgenurin i morgen tidlig. I hvert fall hvis jeg våkner kvalm.

Spennende nå, ja. Krysser fingrene for alle med og uten symptomer!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9299702-symptomer-i-b%C3%B8tter-og-spann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2+1?

Spenningen stiger, enda en dag nærmere ikm og ingen spotting:)

Håpe, håpe.

Noen av oss har heldigvis testet pos allerede, og håper fler gjør det før uken er omme. Det bobler i kroppen med symptomer, men kan ikke la være å tenke på at jeg har blitt lurt før. Den for............ tanta har en tendens til å vinne hver jæ............. gang. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxalt som er nå, for ALLE.

Jo, altså, jeg testet igjen i dag morges, og den var negativ. (vanlig CB) Med IKM 17. mai, burde den kanskje vært positiv hvis det virkelig hadde vært noe på gang...? Men IKM datoen er ganske omtrentlig, da, så jeg vet ikke helt. Har ikke helt gitt opp håpet. Men for all del: Det er pp 1, og det er egentlig for godt til å være sant om det skulle gå i boks allerede. Det er i hvert fall leeeeeeenge til jeg har noen grunn til å klage :-)

Håper virkelig at din spire sitter, Cmoi. Ingen skal få lure deg denne gangen!!

Forbasket at den var negativ da. Men alt håp er jo ikke ute. Når jeg var gravid den ene gangen, testet jeg negativt et par dager før ikm, men seinere på dagen var testen blitt svaaaaakt positiv. Vet at man ikke skal sjekke testen etter 5 minutt, men det klarte jeg altså ikke la vær...

Så, det er fremdeles sjangs for at du bærer en spire, ikke gi opp!!

Kjempeklem og masse kryss for at den sitter!!!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...