Gå til innhold

Hjeøp jenter- jeg holder på å bli gal! Målte hcg på dag 5+1 da var den på 3700, og 6 dager etter var den bare på 5900!!! Vær snill- kom med synspunkter!!


Positiva

Anbefalte innlegg

Etter en MA og en SA er jeg nå naturlig mistenksom.

 

Da jeg ringte gynekologen sa resepsjonisten: så fint- den har steget, det betyr jo at du er gravid! Men jeg stusset over at hcg' en ikke engang hadde doblet seg på seks dager! Hun hadde ikke peiling på det sa hun.....så der satt jeg...... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke peil, Har aldri fulgt med på tallene jeg, men så lenge den har øket er det vel bare bra?? Går nok bra skal du se. Lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så frusterende! Jeg veit ingenting om dette, vil bare si at jeg håper at alt går bra, og at du snart får vite helt sikkert hva som foregår. Må være veldig vanskelig og gå sånn og lure! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,

lurte på hvordan du får målt hcg nivået ditt jeg? gjør du det selv? er det en test du får kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å ja.

er litt paranoid selv fordi vi har mistet to ganger, og er gravid igjen har termin 5. januar.

er så redd for at det skal være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere panisk er jeg :o/ Skal på UL om to dager, men vet ikke om jeg tør håpe.. Termin 3 januar. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veckor efter senast mens Kroppen innehåller då

(hCG i mIU/ml)

3 5 - 50

4 4 - 426

5 19 - 7 340

6 1 080 - 56 500

7 - 8 7 650 - 229 000

9 - 12 25 700 - 288 000

13 - 16 13 300 - 254 000

17 - 24 4 060 - 165 400

25 - 40 3 640 - 117 000

 

 

Så d ser HELT normalt ut ja :D

 

Kopierte dette fra en tidligere tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 48 000 forige tirsdag og fredag etter var den på 72 000. Mener jeg er 7-8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Bell. Men jeg blir ikke klokere.... Jeg ser at tallene mine er innenfor normalen- men ikke i samme 'gruppe'. Altså; i hver kolonne ser det ut som om tallene stiger mye kraftigere enn mine... Vet ikke om de stiger saktere i begynnelsen og SÅ begynner å doble seg annenhver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann. har hørt at så lenge hcg ikke går ned, skal det være i orden:) kanskje du kan spørre onlinelegene på denne siden++?? jeg kan desverre ikke gi veldig kloke svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert normalt. Målte hcg da jeg var 6 uker ca eller mer, og da var den på over 3000. Vet ikke hvor mye over. Fikk beskjed om at det var samsvar mellom ultlyd funn og hcg nivå. Tror du kan slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...