Gå til innhold

September: Vinker og sier da-da!

Anbefalte innlegg

Ja nå går det i en rasende fart her!

Vi har en meget bedagelig liten frøken her i huset, som hverken vil krype eller gå.

Men den siste måneden har hun sittet stødig på baken, og har vært strålende fornøyd!

På lørdag vinket hun da mormor skulle gå, og nå vinker hun til alle som kommer og alle som går. Inkludert mamman og pappan når de går ut av rommet. Da-da sier hun også, og det bruser inne i et superstolt mammahjerte!

Helt sikkert mange som snakker litt etterhvert.... Hva sier de??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9299558-september-vinker-og-sier-da-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så skjønnt,. her sier han da-da,pappa og hei også sa han nei engang eg spørte om eg kunne låne hånden hans sånn at eg kunne ta på han jakken. hehhe da hørte eg berre NEI. haha. men har ikke sagt nei etter det:P kjekt nå. han her har stått og hoppet i sengen i ca 1 mnd no. kryper så en galmann. klyver opp to trapperin v i har i stuen. og reiser seg opp etter bordet. og klyver over alt . går jammen meg kjapt unna nå. og han spiser brød bitene sine selv ;) og klarer og bla i bøkene sine sånn kartong bøker om du skjønner. babybøker ;) stolt mamma ;););)

• 4 uker senere...

Her klappes det og vinkes det til den store gullmedaljen... Han slår også hånden mot oss når vi sier: "Give me five"...

Nytt denne uken er at han står i sengen (har reist seg opp en stund, men ikke i sengen). Litt kjedelig for han kommer seg ikke ned igjen...

De er så søte i denne alderen, noe nytt hele tiden!

Ja det er så kjekt nå når de begynner å gjøre "kunster". Har lenge kunnet klappe søte og strekker hendene i været når vi spør hvor stor hun er. Vinker også ivrig og sier hadet når noen går. Hun sier også ma- ma, se, de, og pus (veldig ivrig når katten viser seg :)).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...