Gå til innhold

Testet negativt på 10 Rugedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt håp? Visste det egentlig, og tester vel for tidlig. Men skal ta blodprøve på onsdag.

Skrevet

Det kan være for tidlig ja, ikke mist håpet!!!!!

Skrevet

Hei!

Mener at Riksen sa at testen burde vise rette svar 14 dager etter uttak, når hadde du det? Lykke til med blodprøve, så lenge du ikke blør fins det håp!

:-)

Skrevet

Hei Snøfilla!

Hadde uttak 2/5. Takk for lykkeønsking, men tror ikke dette går vår vei denne gangen. Har en blokkert milt i tillegg sa soneterapi damen jeg går til, så vet ikke om det kan ha noe å si i tillegg. Hvordan går det med deg egentlig?

Skrevet

Hei igjen!

Synes ikke du skal gi opp riktig enda... Med meg går det etter forholdene greit (takk for at du spør). Har litt prøverør-abstinenser om dagen, men synes samtidig det er godt å koble av fra alt stress og mas, forhåpninger og skuffelser. Er realtistik, men håper samtidig innerst inne at det skal ordene seg for oss til slutt. På den ene eller andre måten.

Tvi-tvi!

:-)

Skrevet

Ja, håper virkelig det klaffer for deg snart, det fortjener du virkelig! Krysser fingrene mine for deg+++++++ Man må aldri gi opp håpet nei, har man håp så går det til slutt tror jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...