Gå til innhold

Kryss fingrene for meg

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg til pers. Skal skylles og endelig kanskje få vite noe om hvorfor det ikke funker for oss. Har ikke tenkt å gå derfra uten svar og en heavy resept på pergo.

Sambo skal også med, noen som vet hvorfor? Gyn ville ha han inn etter meg. Håper han skal skylles litt han og, de slipper f... meg billig unna. He,he..

gruer meg litt kjenner jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9299078-kryss-fingrene-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser gjerne fingre for deg!

Ikke gi deg før du får skikkelige svar på det du lurer på. Jeg er lut lei gynekologer som bare avfeier oss når vi sitter der og prøver å få svar på spørsmål vi grubler på dag og natt.

Skjønner ikke heeelt hvorfor mannen din skal være med, men håper det er en god grunn da! Har han tatt svømmetest da?

Tvi-tvi!!

Tusen takk alle sammen, det skal nok gå bra.

agnes:

Ja, han har testet svømmere og har over gj.snittlig god kvalitet, så det er meg det er noe galt med. Har lest om deres situasjon, og det er fryktelig men det finnes håp. Har du forresten fått time hos ny lege?

Det ordner seg nok for dere, skal du se!! Godt å vite at det ikke er noe feil med mannen -og det er jo faktisk ikke SIKKERT at det er noe feil med deg heller. Bare noen av oss som skal bli holdt på pinebenken en stund, ser det ut til!

Fastlegen min ringte faktisk i ettermiddag, hun hadde fått tidenes dårligste epikrise fra gyn jeg var hos. Bare noen kommentarer, men uten prøveresultatene eller noe. Men nå ville fastlegen min henvise oss til Rikshospitalet, så de kan gjøre en ny vurdering, så slipper vi hele håpløse gyn-dama!! Til og med fastlegen sa hun var oppgitt over henne. Så det var veldig godt å få den telefonen da.

Må vel bare prøve å holde fast i de små positive tingene som skjer, tross alt, sjøl om jeg syter og klager masse...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...