Gå til innhold

angst og akupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt perioder med panikkangst i mange år, og innimellom gått på medisiner mot dette.

Ønsker nå å bli gravid, men angsten ligger der fortsatt og øker når jeg tenker på å være gravid, og ikke kunne ta noe medisiner.

Noen som har erfaring med akupunktur e.l. mot angst/panikkanfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har hatt panikkangst i mange år, og da jeg var gravid første gang, fikk jeg veldig sjelden anfall, kankje det var hormonene som var noe andeledes. Jeg brukte ikke medisiner etter at jeg ble gravid, før graviditeten brukte jeg ca en vival per uke. Akupunktur har jeg også gode erfaringer med å bruke. Etter fødselen fikk jeg store svingninger i hormonene og jeg fikk noen angstanfall da, men de varte ikke lenge, følte ikke at dette gikk ut over barnet. Nå er jeg helt fri for disse forferdelige lammende anfallene, men jeg har jobbet meg gjennom mange år med dem og har derfor den ydmyke respekt for deg og det du sliter med. Vil så gjerne at du ikke skal la deg begrense av angsten din, går du i terapi og kombinerer dette med akupunktur, annen naturmedisin vil du bli kjent med hva som ligger bak, det er ingen sykdom i seg selv, dette vet du sikkert selv, men vil bare at du skal få til det du ønsker deg, lykke til.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke angst, men fødselsdepresjon, får akupunktur for dette og det har hjulpet meg veldig. Det er så lang kø i helsevesenet, at jeg heller kostet på meg det. Ring å snakk med en akupunktør, de kan jo svare på om det kan hjelpe deg...Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...