Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei! Er det flere her som har termin 1. juni og skal føde på Tønsberg sykehus? Jeg skal ta akupunktur modning 18 mai, hadde vært deilig og ikke gå over tiden. Hilsen førstegangs fødene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
;);)MAYYA;);) Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 hehe du skal vente til den 5 du hehe....klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Del Skrevet 14. mai 2007 Tror du ja lillevenn;) Beklager at min kommer før din..he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
;);)MAYYA;);) Skrevet 14. mai 2007 #4 Del Skrevet 14. mai 2007 hehe vent å se du hehe jeg kommer nok før hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moccan Skrevet 14. mai 2007 #5 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei ) Jeg har termin 12. juni på VSS ) På ultralyden kunne han ikke være sikker på termin pga hodet lå så langt ned i bekkenet. Da får man ikke målt ordentlig. Så han kommer mest sannsynlig før. Menstermin 4. juni. Kanskje vi sees!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roman - human Skrevet 18. mai 2007 #6 Del Skrevet 18. mai 2007 jeg har termin 2 juni på siv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenna Skrevet 20. mai 2007 #7 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei! Har termin 10 juni og er meget klar for å få jenta mi ut.skal føde på Tønsberg på den "tekniske delen". Ser sikkert noen av dere uansett lykke til alle sammen, nå er det like før eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 23. mai 2007 #8 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har termin 29. mai, men går nok over tida. Kanskje vi sees på sykehuset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #9 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja nå er jeg kjempe klar:) Går rundt med 1cm åpning, jordmor sa hun kunne klø han i hodet når hun sjekket på tirsdag..men man kan visst gå sånn en stund også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby_jenta Skrevet 26. mai 2007 #10 Del Skrevet 26. mai 2007 jeg skal føde i tønsberg men har ikke termin før 21 juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #11 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har termin 12.Juni med eksamen den 6. juni, så jeg håper jeg rekker dette. kanskje vi sees. skal egentlig føde i Tønsberg, men har eksamen i Kristiansand, så man vet aldri?? Fjelle fra sandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå