Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har 9 dager igjen til IKM, har testet negativt to ganger, men har vanvittig mye symptomer. Ømme bryst og vondt i korsryggen (fikk jeg idag) har lenge hatt hodeverk, litt kvalme, fort sliten og mensmurringer. Jeg er jo livredd for at jeg innbiller meg det hele. hehe. Flere som har vært borti dette? Og var dere gravid eller ikke? Takk for alle som gidder å svare
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Du må vente me testen til IKM kommer.. Før der slår testensomregel ikke positivt ut uansett hvor mange du tar. Ikke bekymre deg for innbilt svangerskap du. Du er klar over det å da tror jeg ikke det er d du har..de vet d jo ikke selv.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Husk at dette er VELDIG forskjellig fra pers. til pers. men da jeg var i første prøveperiode trodde jeg at jeg var gravid. Jeg begynte til og med å blø fra tannkjøttet når jeg pusset tennene, hadde oppblåst mage, sure oppstøt, voksesmerter og stikkinger i magen. Men da jeg tok testen var den uten tvil negativ, og ganske riktig kom også mensen da den skulle. Måneden etter (denne mnd.)kjente jeg ingen av de symptomene jeg kjente måneden før. Likevel så hadde jeg en følelse av at det hadde klaffet - jeg kjente meg helt sikker på det, og det var en merkelig følelse jeg bare har kjent én gang før: forrige gang jeg var gravid. Da jeg tok test var den positiv Så jeg hadde så og si ingen symptomer da jeg virkelig var gravid, mens massevis mnd. før Heeh.. Men husk; det er selvsagt mange som har klare symptomer Håper spiren sitter for deg!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 nettop dette jeg er så redd for. Jeg er så klar at jeg skaper mine egne symptomer. hehe. Tiden går alt for sakte til IKM. Noen som har en tids maskin???
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ja, d er forskjellig hvilke symptomer du tror du har.. Men en som er innbilt gravid er det hele svangerskapet gjennom, 40 uker..Og de tror fødselen er igang og mange drar til og med på sykehuset for å føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå