Labbetøs Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Snuppa mi la seg for kvelden kl 19.30. Hun sovnet som vanlig med en gang uten at vi trenger å bysse eller noen ting. Hun er supergrei sånn. Nå (kl 20.00) begyndte hun plutselig å gråte. Jeg går inn til henne, men hun er ikke våken. Hun bare gråter i søvne. Jeg gir henne sutten, og det går over uten at hun i det hele tatt har vært våken. Hun gråter ikke fordi hun mister sutten (jeg la henne uten smokk i dag). Har vært slik som dette de siste dagene. Hvorfor????
cecilie stolt mamma :) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det kan no hende at hun drømmer. Jeg har opplevd det samme med lille gutt men det har vært mens han har fått pupp. Begynner plutselig å gråte og så går det over.. Hvorfor det skjer kan jeg ikke gi deg noe svar på..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 dette skjer også her. Har skjedd et par ganger i løpet av de siste dagene. Jeg tror kanskje det er tenner da... ? Han sikler i tillegg mye og klør seg i munnen...har lest at barn som får tenner kan sove urolig i en periode. Her kan han også våkne i hysterisk gråt og vanskelig å roe. Som hos deg Ellie, har han vært veldi grei å legge, uten byssing etc...
Piraka Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hei, jeg har tre små jenter - den eldste er 4 år- og det du beskriver er vanlig. Skyldes mageknip her hos oss iallefall. Følges nemlig ofte av luftavgang eller noen ganger bare romlelyder i magen før ungen blir stille igjen.
Labbetøs Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Mageknip er det ikke. Hun roer seg når hun får sutten, og det følges ikke av luft/romling. Jeg tror egentlig det er tenner. Nå har tannen kommet såvidt igjennom, og hun er nesten helt tilbake til normalen allerede.
babygutt jan07&??nov10 Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Her skjer dette også innimellom - først var det litt skremmende for det virker så sårt. Tror kanskje at det er drøm eller tenner som er på gang. Gutten vår begynner såvidt å få tenner han og - og det har skjedd oftere de siste par ukene. Lurer på om det er mulig å gå kjøpt sånn gel man kan legge i gommene for å lindre kløe og smerte? Fikk kjøpt det i england for noen år siden da jeg var au pair.. men har ikke sett det her. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå