Gå til innhold

Hvorfor skjer dette plutselig? Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Snuppa mi la seg for kvelden kl 19.30. Hun sovnet som vanlig med en gang uten at vi trenger å bysse eller noen ting. Hun er supergrei sånn.

Nå (kl 20.00) begyndte hun plutselig å gråte. Jeg går inn til henne, men hun er ikke våken. Hun bare gråter i søvne. Jeg gir henne sutten, og det går over uten at hun i det hele tatt har vært våken. Hun gråter ikke fordi hun mister sutten (jeg la henne uten smokk i dag).

Har vært slik som dette de siste dagene. Hvorfor????

Fortsetter under...

Det kan no hende at hun drømmer. Jeg har opplevd det samme med lille gutt men det har vært mens han har fått pupp. Begynner plutselig å gråte og så går det over.. Hvorfor det skjer kan jeg ikke gi deg noe svar på..

dette skjer også her. Har skjedd et par ganger i løpet av de siste dagene. Jeg tror kanskje det er tenner da... ? Han sikler i tillegg mye og klør seg i munnen...har lest at barn som får tenner kan sove urolig i en periode. Her kan han også våkne i hysterisk gråt og vanskelig å roe. Som hos deg Ellie, har han vært veldi grei å legge, uten byssing etc...

Her skjer dette også innimellom - først var det litt skremmende for det virker så sårt. Tror kanskje at det er drøm eller tenner som er på gang. Gutten vår begynner såvidt å få tenner han og - og det har skjedd oftere de siste par ukene. Lurer på om det er mulig å gå kjøpt sånn gel man kan legge i gommene for å lindre kløe og smerte? Fikk kjøpt det i england for noen år siden da jeg var au pair.. men har ikke sett det her. Noen som vet?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...