Labbetøs Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Snuppa mi la seg for kvelden kl 19.30. Hun sovnet som vanlig med en gang uten at vi trenger å bysse eller noen ting. Hun er supergrei sånn. Nå (kl 20.00) begyndte hun plutselig å gråte. Jeg går inn til henne, men hun er ikke våken. Hun bare gråter i søvne. Jeg gir henne sutten, og det går over uten at hun i det hele tatt har vært våken. Hun gråter ikke fordi hun mister sutten (jeg la henne uten smokk i dag). Har vært slik som dette de siste dagene. Hvorfor????
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Drømmer kanskje?? Husker Martine gjorde det også, men husker ikke fra hvilken alder...
MammaDilla Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hvor gammel er hun? Kan jo hende det bare er litt sånn akutt mageknip som går over med en gang... Du får høre med hs hvis du synes det blir for gale.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Ja,mareritt. Skjer ofte her,begynnte rundt 4-5mnd alderen med sønnen min,har ikke skjedd med snuppa mi ennå. Ikke noe å bekymre seg for ihvertfall.
Amabolla Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Skjer her også-begynte vel rundt 4 mnd tror jeg. Ho gjør det en gang i blandt fortsatt-er 8 mnd nå.
Labbetøs Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 Hun er 4 mnd. Tror dere hun vokser det av seg? Hva gjør jeg med det i mellomtiden? Bare løper inn og ut med sutten??? (er ikke alltid det holder med en runde. Noen ganger må jeg inn med sutten mange ganger.)
Murmeline Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Har ingen god løsning annet enn å løpe inn å roe ned/gi smokken osv. Her har det vært av og på slik siden hun var noen få mnd, men det har ikke vært slik hele tiden:) Halvtimesmareritt kaller jeg det, kommer gjerne 30-60min etter at hun sovner..
Bellen^2 Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Junior kan også begynne å gråte i søvne. Av og til hyler han til så jeg hopper høyt i sofaen, men innen vi kommer oss inn på soverommet så har han som regel roet seg igjen. Må av og til gi han smokken, av og til bare sover han videre. Når jeg tenker etter så har han ikke gjort det på en stund, han er noe over 4 mnd nå.
Babyfacepsycho Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Det er nesten samme som michelle gjør for tiden det. Eller hun legger seg for natten mellom 19.00 og 19.30 og våkner etter en times tid. Da er hun våken allt fra en halv time til halv annen time og er suttrete og bare vil ikke sove igjen. Men når hun først sovner så sover hun til morran etterpå. Her kommer det av at hun holder på med tenner. Kan kanskje være det snuppa di gjør også? Ellers vet jeg ikke. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå