Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er i 5 uke + 4 dager. Jeg har regnet meg fram til at jeg hadde eggløsning 19.april og da skjedde også befruktningen . Men for ett år siden så hadde jeg en spontanabort i uke 4 . Grunnen til dette tror jeg er at jeg drakk veldig mye, for jeg fant ikke ut at jeg var gravid før bare to dager før aborten. Men idag da jeg satt og regnet ut terminen, så viste det eg altså at det var akkurat samme som året før. Så jeg ble altså gravid på samme dato året før som i år, og har termin samme datoen. Gravid samme dagen to år på rad ! Har noen andre opplevd det samme?? OBS! Ingen av svangerskapene var planlagt og det ble brukt prevensjon !! Og er det noen som vet hvor stor abortfaren i første trimester er når man "følger reglene" ?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skjønner det ikke . Brukte prevensjon begge gangene, og har ikke prøvd å bli gravid . Så det er bare snålt
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Kanskje det er ment 2 be at du skal få barn på en spes. dato...? Kanskje du skal føde noe alla jesusbarnet eller no..? hehh..Sånn du MÅ treffe en spes. termindato:) Jeg er enig i at det er noe snålt..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Ja , jeg skjønner det i værtfall ikke Helt uvirkelig for meg . Håper bare ikke jeg mister denne gangen. For det var ganske tungt sist med alle de fysiske smertene og ikke minst at jeg hele tiden gikk og tenkte på hva som kunne ha vært. Liksom plaget meg selv psykisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå