Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Del Skrevet 14. mai 2007 Gleder meg som en liten unge jeg nå. Håper bare det går like fort denne gangen som det gjorde meg forige. Håper jeg alerede har fått en bolle i ovnen.har en merkelig følelse i kroppen, men vi får se hva som skjer. Nå ble dere sikkert nyskjerrige, men jeg velger å være anonym enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 Velkommen i klubben :oD Kan vi gjette eller? Jeg tipper på Mammaen til Lillegutt ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 14. mai 2007 #3 Del Skrevet 14. mai 2007 jaaa, det tror jeg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 14. mai 2007 #4 Del Skrevet 14. mai 2007 Hehe, nå ler jeg godt her!!! Nei jenter, jeg er ikke hovedinnlegger:) Kan jo røpe at prøvingen vår begynner i juni:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Del Skrevet 15. mai 2007 Dere får nok gjette videre hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. mai 2007 #6 Del Skrevet 15. mai 2007 Hm, jeg har ikke oversikt lenger over hvem som er gravid og hvem som har fått.. men jeg tror jeg tipper (æsj, nå glemte jeg å se hvem som hadde svart her da!) Aprilbaby? Polarn & Pyret? VB-76? (var vel du som ikke ville enda, meeen alle kan jo skifte mening!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 16. mai 2007 #7 Del Skrevet 16. mai 2007 tipper polarn & pyret jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. mai 2007 #8 Del Skrevet 16. mai 2007 så moro - blir en 2008 baby da i allefall. Lykke til med prøvingen. ,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 16. mai 2007 #9 Del Skrevet 16. mai 2007 Jepp det e rmeg. Men dere må ikke si noe til mannen enda da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå