Gå til innhold

hei..

*therese_20*

Anbefalte innlegg

jeg er selv gravid, men jag har oxo tatt en abort en gang.. det var pga min alder.. nå er det 3 år siden.. men jeg vil si en ting bare.. det passer egentlig aldri å bli gravid.. man tenker først at, nei, man ødelegger det man evnt har startet. (en positiv/negativ ting i livet eller no lignede) jeg tenkte det at når man blir gravid i min alder så setter man en stopper for "ungdoms" livet.. men det er helt etter hva man gjør det til selv..

men, selvfølgelig, man gjør som man vil.. men bare tenk litt ekstra nøye igjennom det før dere bestemmer dere.. jeg ble selv gravid på et tidspunt i livet som egentlig ikke passa helt.. å jeg gikk på p-piller å alt-.. men jeg skal bli mamma om ca 9 1/2 uke..

ps: jeg er ikke abortmotstander eler noe sånt

Fortsetter under...

jeg er litt enig med at det egentlig aldri passer å bli gravid, men noen ganger passer det dårligere enn ellers.

har også tatt abort pga alderen min, jeg var 18. Jeg hadde helt sikkert klart å ta vare på et barn, det samme hadde barnefaren. men vi hadde ingenting å tilby barnet, Vi bodde i kollektiv, gikk på vidergående og hadde sikkert 6000 tilsammen å leve for i mnd. Og ja, man kan selfølgelig få støtte for det ene og det andre av staten. Men personlig er jeg veldig opptatt av for pengene faktisk kommer fra, og verken jeg eller barnefar hadde lyst å leve på staten.

Jeg angrer ikke på at jeg tok abort, selvom jeg var litt i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...