2 gutter og 1 jente Skrevet 14. mai 2007 #1 Del Skrevet 14. mai 2007 Naa har jeg vaert innlagt paa sykehuset i 2 dager hvor de har forsoekt aa faa noe tilaa skje. jeg har faatt 4 modningspiller, og ingen ting har skjedd saa langt. jeg har sett flere jenter komme inn og foede mens jeg har sittet der....og venta. jeg har blitt undersoekt oppi hoena saa mange ganger at jeg er kjempesaar og oem. jeg har masse sammentrekninger som vises paa ctg'en men jeg kjenner dem ikke selv, og de ser ikke ut for aa hjelpe stort heller! Naa er jeg hjemme paa perm i kveld for aa faa komme meg litt unna alle som feder, og ligger og foeder.... er 15 dager over i dag, og ingen ting tyder paa at han vil ut! i morgen skal de antagelig ta vannet paa meg i haap om at det kan sette noe i gang.... jeg haaper virkelig det...naa er det min tur syns jeg... OOOOOHHHH....hvorfor i alle dager skjer det ingen tiiiing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 ohhhhh! så slitsomt...jeg gikk10 dager over termin og det var ikke til å tro hva jeg prøvde for å få ting til å sette igang..men det skjer når som helst og jeg gikk mye tur i 4 timer for å få til og det gikk, fikk jenta mi 6 timer etter det. Så ta det med ro og hvil masse. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. mai 2007 #3 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei Lykkelita!! Hvordan er det med deg??????? Jeg gikk selv 18dager over termin før det endelig ble tatt noe ordentlig action! Ble prøvd å settes igang både tors 10mai med kateter og ballong, modningspille fre 11mai, drypp lørd 12mai som tilslutt endte med KS siden han ikke tålte riene og fosterlyden forsvant, jeg hadde lite fostervann, ingen modning!, StreptokokkB, morkaken hadde hull og 18dager overtid!!! Huff- ikke noe morsomme dager akkurat! Men lørdag 12mai kl 13.37 kom en lang og litt slunken kar til verden... ( 54cm lang / 4250g ) Stort å bli mamma!! Det bare velstand og jeg gråter endel lykketårer over at han er i fin form:) Herregud for en sippeguri! Tenker på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå