Gå til innhold

Til par som er på Stork, Nordica, etc.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi reiste også sammen, ville jo gjerne være to om dette "prosjektet" hele veien. Og det er litt morsomt at min samboer som fikk "trykke inn knappen" da jeg ble gravid, altså er det faktisk hun som gjorde meg gravid.

Det har vært fint å være to, lange dager, mye venting og ofte forsinkelser. Men det blir jo dyrere da, og etter 5 turer begynte vi å snakke om at jeg kanskje måtte dra alene.

En annen sak er jo at det ikke bestandig lar seg gjøre at begge får fri fra jobb.

Jeg er veldig glad for at vi hadde muligheten til å reise begge to, men selvsagt var jo hovedsaken å bli gravid, så hvis vi hadde måttet prøve enda flere ganger hadde jeg nok reist alene.

Annonse

Fint å dra sammen med noen, men om man drar alene hvis partneren blir forhindret må man ikke la seg stoppe av det! Partneren minn var ute og parkerte bilen - og når han kom inn så var jeg allerde insaminert! Og jeg er nå gravid i min 19 uke.

Vi dro nedover så mange ganger at den romatiske forestillingen om at vi skulle gjøre dette sammen hele veien måte vike for praktiske og økonomiske hensyn. Til slutt kjente jeg klinikken så godt at jeg ikke følte meg alene. Men det er deilig å være to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...