Gå til innhold

Rundt uke 23 - hvordan går det med dere?

emlyn

Anbefalte innlegg

Dere andre som er rundt uke 23... hvordan er formen? Jeg har vært frisk og fin hele tiden frem til nå, dvs, er jo det ennå. Men nå er jeg omtrent like trøtt som jeg var i første trimester! Andre som har det sånn? Jobber dere fulltid ennå? Jeg gjør det, men kjenner at jeg ikke akkurat fungerer 100 prosent... trenger MYE søvn og føler at jeg aldri får nok...

Fortsetter under...

Jeg er i uke 20 og jeg er blitt sykemeldt 100 % fordi jeg jobber som lærer og mannen min er borte over en lenger periode og jeg har en sønn på 3 og et halvt år fra før. Legen min mente dette var en altfor stor belastning og fikk derfor sykemelding. Ellers kjenner jeg at bekkenet så smått begynner å knirke og jeg er trøtt nesten hele tiden. Jeg føler også at jeg begynner å bli stor mye større enn jeg var med nr en på samme tid. Men jeg tenker som så at desto lenger de er der inne desto bedre. Lykke til og få deg en delvis sykemelding hvertfall dette har du og babyene godt av. Det blir nok å henge fingrene i når de kommer.

Jeg er 23 + 2 idag og formen er stort sett fin. Blir fryktelig trøtt på ettermiddagen og kvelden, noe som begynte for ca 1 uke siden og som jeg ikke har vært noe særlig siden 1. trimester. Men jeg er ihvertfall ikke kvalm ;) Får også fort vondt i rygg (er en del svai) og i bekkenet. Jeg jobber fulltid ennå, men har hjemmekontor, så jeg er litt heldig der. Uansett så tror jeg kanskje at jeg kommer til å ta svangerskapspermisjon i løpet av juni engang.. har lyst til at guttene skal holde seg inne i magen lengst mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...