Gå til innhold

Legen mener jeg har termin 31.desember... Fler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hvor lang syklus du har. Første dag i siste mens hos meg er 23 mars, termin 30. des. El rundt 5-6.april, det passer helt etter mine beregninger. I forhold til min termin og beregning av siste mens burde termin 31. des passe for deg også..

Hei,

Legen min regnet bare ut i fra første dag i siste mens. Hun brydde seg ikke om sykluslengde, el, eller antall dager mellom el og mens selv om jeg visste det. Akkurat som du har legen gitt meg termin i slutten av desember mens jeg tror 'riktig' termin er i begynnelsen av januar. Synes vanligvis ikke det er så nøye med noen dager til eller fra, men det blir jo litt spesielt når det er to terminer i hvert sitt år. Vi får nok bare vente og se...

Annonse

Første dag i siste mens 19. mars, foreløpig termin 27. des, selv om jeg personlig tror jeg kan trekke den ut noen dager, altså litt nærmere nyttår (hadde vært artig med nyttårsbarn, da!). Men som noen allerede skriver, så er termindatoen høyst veilendende, så litt slingringsmonn må man bestandig gi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...