Gå til innhold

Hjelp meg noen Pliz...Er så redd

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på keisersnitt fordi jeg har ekstrem fødselangst. Får ikke sove ordentlig om natta og kaster opp bare tanken på å føde noen ganger, Jeg tenker ikke på annet. MEN jeg hadde en blodpropp i uke 24 i svangerskapet.. noe som er en av komplikasjonene med keisersnitt.. Hva skal jeg si eller gjøre for å få ks? jeg klarer ikke dette mere.. er 34 uker alt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9297338-hjelp-meg-noen-plizer-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med legen din!

Du kan ikke gå rundt og være redd resten av svangerskapet. Ring fødeavdelingen på sykehuset ditt og be om en prat om fødselsmetode så snart som mulig. Legene der kan best vurdere risikoen din for en ny blodpropp ved en operasjon.

Skriv gjerne ned tankene dine i et brev du har med til samtalen. Det gjør det lettere å huske hva du har tenkt til å si. Der skriver du hva du er redd for, hvorfor og hvordan angsten arter seg for deg med mangel på søvn, oppkast og det hele.

Sykehuset bør tilby deg tett oppfølging og fleksible løsninger for å komme deg i møte på akkurat de tingene du er redd for, eventuelt innvilge keisersnitt dersom det er medisinsk forsvarlig.

Uansett skal du be om hjelp. Om ikke for din skyld så for babyen i magen din.

Er sikker på dette vil ordne seg for deg. Lykke til :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...