Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 ...hva betyr det? Har menssmerter, men er da vitterligen sikker på når mensen sklall komme, tok EL sprøyte onsdag kveld 2 mai, ble inseminert fredag formiddag. Og nå alltså mensmurrimger og blod. Kan ikke skjønne at mensen kommer så tidlig, da skullle EL ha vært før jeg var hos Trolle og scannet, men ingenting var igang da. Skjønner ingenting! Hilsen samme anonyme som jakter på symptomer...kaffe er fremdeles ikke kvalmende....men det smaker ikke godt!
Regnbuemor til 2 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det KAN jo være festeblødning da?! På denne siste inseminasjonen min, var jeg sikker på at jeg ikke var gravid pga så veldige mensmurringer, og her sitter jeg med tre uker igjen til termin, så det behøver liksom ikke bety noe heller. Er faktisk desverre umulig å si om noe betyr det ene eller det andre, man må bare ta tiden til hjelp (ja, for det er jo SÅÅÅÅ lett...). Får bare si tvi, tvi til deg. Lykke til! PS. Jeg satt ikke kaffen i halsen før jeg var en ca 7-8 uker på vei...
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Ville bare si at jeg har enda ikke satt kaffen i halsen, og jeg er i uke 20 nå, og jeg hadde litt småblødning i starten også, så hold motet oppe!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Takk jenter! Det ble med den ene lille blødningen, det hele var over på et par timer, men smertene i ryggen sitter litt igjen. Er uforbederlig optimist, og vil så gjerne tro at det var en festeblødning! Men det er rart hvordan man (les :jeg) tror at har man vært igjennom et svangerskap så vet man hvordan det er å være gravid, og forrige gang hadde jeg ikke antydning til festeblødning. Men det hadde ikke gjort noe om dette ble et veldig forskjellig svangerskap, det forrige var ganske tungt... Det blir vel en liten telefon til Trolle litt senere, testene er fremdeles veldig blanke og langt fra like optimistiske som meg. Signerer fremdeles med anonym, tror vel at en del av dere skjønner hvem jeg er, men skulle vi være gravide har vi lyst til å holde det litt for oss selv noen uker, og det er så mange kjente innom disse sidene...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Nå kommer det visst litt mer blod, og med det ga jeg opp håpet. Synd, men sånn er det jo, og til neste gang skal jeg prøve å huske mine veldig troverdige symptomer og la livet gå sin gang uten for mye analyse....trur eg!
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Uffda... så leit. Du får ha masse lykke til på neste runde. Tvi, tvi. *Krysser fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå