Gå til innhold

Imorgen tidlig...

majea

Anbefalte innlegg

Skrevet

kl 9 skal jeg inn på Ullevål for igangsetting med modningsgel...Gruer meg litt nå, men skal bli godt å komme igang og bli ferdig!

Fødselen kan ta noen dager eller være over imorgen, det vet man ikke... Noen som har fått sånn modningsgel og kan forklare meg litt hvordan det virker?? Hvor fort kommer rier osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på hvordan det gikk med deg i dag. Var du like umoden enda? Ja ikke mentalt umoden, for der er vi vel overmodne!

Gelen inneholder prostaglandiner. Faktisk samme stoffet i sæd, derfor det skal hjelpe med sex. Disse myker opp livmorhalsen. flater den ut og gjør slik at man får åpning. Forhåpentligvis så stor åpning at man får tatt vannet.

Ingen kan si hvor lang tid det tar, eller om det virker i det hele tatt. Men sånn gjennomsnitlig tar det ca et døgn fra gel til fødselen begynner.

Noen opplever å få rier med en gang, andre tar det lengre tid med.

Dette er jo så spennende!

Føler jeg skal hoppe fra tiern og at du står foren meg i køen. Må innrømme at det føles litt bra for da kan jeg se hvordan det går med deg før jeg skal hoppe selv.

Men hadde det kommet en dørselger med gel på tube til meg akkurat nå så hadde jeg tatt gledelig i mot for jeg er dritttttlei!!!!

Lykke til i morgen og håper du får sove litt i natt

Skrevet

Tuuuusen takk for svar! Jeg gruer meg veldig egentlig, men samtidig vet jeg ikke hva jeg går til, har jo aldri født før....Så alt er nytt...Men satser på at det skal gå bra, håper jeg kan føde de vanlig måte, har lyst å slippe unna ks...

Jeg får vel ikke meldt noe her inne før du skal i ilden, men melder som sagt fra til noen på BV så du kan jo titte innom der å se hvordan det har gått:-)

Uansett, ønsker deg kjempemasse lykke til, håper dine kommer av seg selv innen fredag!!!

Klem

Skrevet

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til i morgen! Gleder meg til å høre fra deg når alt er vel overstått. Håper du får en kjempe flott fødsel(",)

Skulle ønske jeg også slapp KS, gutta mine har fortsatt noen timer på seg hvis de vil komme "vanlig"(",)

Skrevet

ååå,så spennende..lykke til...=)=)

Skrevet

Jeg fikk gele da jeg fødte min sønn for 6 år siden. Det gikk ca 3 timer fra geleen var satt til første rien kom.

Hos meg kom riene ganske tett og intenst når de først kom, men det kan kanskje variere...

Det fine med det hele var at det gikk veldig fort pga gode rier.

Brukte 4,5 timer fra første rie til han var ute:o)

All verdens lykke til i morra, da - du har noe helt fantastisk i vente etterpå!!!

Skrevet

Takk for alle svar og lykkeønskninger::-) Om en halvtimes tid reiser vi innover, bagen er pakket og klar...Jeg har litt sommerfugler i magen, (ikke plass til så mange der nå akkurat...) men vet ikke helt hva jeg skal grue meg til heller, så det som kommer får komme har jeg sagt! Får ta det der og da!! Gleder meg masse nå til å se guttene våres, det skal bli herlig!!

Klem

Skrevet

Blir ikke satt igang før imorgen tidlig, fullt på avdeligen:-( Men imorgen prioriteres jeg!!

Skrevet

Så utrolig kjedelig!! Har du ventet på sykehuset i hele dag? Da får du ha lykke til i morgen! Vi har fått time til KS i morgen tidlig, oppmøte kl. 7.

Skrevet

Lykke til i morgen Majea og Scorpio77!

Skrevet

Masse lykke til i morgen begge to! Gleder meg til å høre fra dere etter at alt er over!

Klem Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...