Gå til innhold

Vært på ordinær ul i dag :)

Anbefalte innlegg

Og det viste ei perfekt lita jente :). Vi har en gutt på 4,5 år fra før så dette er moro :) . Kjønnet var selvfølgelig bare prikken over i e. Det viktigste var at alt så ut til å være i skjønneste orden . Termin ble satt til 9. okt. Måtte ut å kjøpe noe rosa i dag da :)

Ser det har vært en gutte bølge her inne, så nå bryter jeg den . Begge de kinesiske fødselskalendrene sa forresten gutt..

TPM m/baby i magen

Fortsetter under...

Jeg også har vart på ordinær ul i dag.

Her var det en liten gutt:) Jordmor kunne ikke se noe unormalt med gutten. Han var spinn vill inni her, så det var morsomt å se på. Fikk ny termin 10 oktober. Har ikke kjøpt noe klær ennå, men har lytt lyst til å begynne forsiktig med å ordne farger til barnerommet.

I følge den kinesiske fødselskalenderen skulle jeg båret på en jentebaby.

Jeg har også vært på ordinær ultralyd i dag... Min mage skjuler en liten gutt, jeg har en gutt fra før også, så dette blir nok et radarpar:)

Fødselskartet viste at jeg skulle ha jente.

Aller viktigst var det at alt er i skjønneste orden med den lille, aktiv og selvsagt veldig nydelig:)

Jeg var på UL 10 mai, og terminen ble som før 14 oktober. Alt så fint ut med det lille nurket. Vi kunne desverre ikke se kjønnet, men jeg får en sjanse til. Morkaken lå litt lavt, så jeg skal inn igjen i uke 28 for å sjekke at den har trekt seg opp. Det var utrolig å se et helt lite menneske sprelle inni magen. Har helt glemt hvordan det var sist. Har en jente på 4,5 år.....hun blir 5 år 18 oktober. Håper bare det ikke blir fødsel på samme dag....litt kjedelig.

Annonse

Jeg har også vært på ultralyd i dag...Var deilig å se det lille nurket vårt..-også at alt er som det skal være.....Vi venter en deilig liten gutt vi....Min termin blei satt til 17oktober......Ja er ganske utrolig at det faktisk er et lite menneske inni magene våre......... Får håpe ikke deres baby kommer på jentas bursdag da:0)

Så spennende!!

Kjekt med en av hver, selv om kjønn ikke har så mye å si. Jeg fikk også beskjed om at vi venter en jente. :) Fødselskartet viste også gutt på meg, men vi får se. ;) Jeg våger ikke kjøpe noe rosa enda, tror jeg skal kjøpe kjønnsnøytrale klær før babyen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...