TPM m/baby i magen Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Og det viste ei perfekt lita jente . Vi har en gutt på 4,5 år fra før så dette er moro . Kjønnet var selvfølgelig bare prikken over i e. Det viktigste var at alt så ut til å være i skjønneste orden . Termin ble satt til 9. okt. Måtte ut å kjøpe noe rosa i dag da Ser det har vært en gutte bølge her inne, så nå bryter jeg den . Begge de kinesiske fødselskalendrene sa forresten gutt..
Mia_I Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer!! Er så betryggende å se at alt ser bra ut. Lykke til videre!
Marit 75 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer så mye. Det er så kjekt å høre når det går bra.
Løyyypeeee!! Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Så gøy å høre! ) Her skal jeg på ultralyd om ca ei time og er rimelig stresset.. har fått noen ekle tanker i løpet av dagen og er rimelig klar for å få den unnagjort nå Hva var din opprinnelige termin? er så spent på om vår også blir mye forandret. Klarer fortsatt ikke helt å godta at de kan gjøre det, for oss som har dokumentert befruktningstidspunkt. Men blir den tidligere, skal jeg vel ikke klager ;o) Nyt følelsen videre og kos deg med snuppa...
Vilde78 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer så masse med jenta! Artig for eldstemann å bli storebror da! Og gøy for dere å få en av hver :-) Det er så herlig å se at alt er bra med den lille på ultralyden, man får skikkelig kick, hehe! Kos dere masse videre! Klem fra Vilde og lillegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå