Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stukket med puregon i magen. Det går, men liker det ikke :-) Så jeg har "bedøvet" litt først med en is som jeg har i et håndkle. Da kjenner jeg ikke stikket like godt. Pysa som jeg er altså :-)

Sitter og leser om Orgalutran. Det står jeg kan stikke i magen eller i låret. Hvor stikker dere? Og hvor synes dere det er likest å stikke?

Skrevet

Jeg fikk beskjed å stikke i magen, så etterpå at det stod helst i låret på bruksanvisningen, men jeg gjorde som jeg hadde fått beskjed om. Prøv å ikke klem så mye hud ut, da gjør det mindre vondt, sleit som en gris selv :-)

Skrevet

Ok. Takk for svar :-)

Skal prøve å klemme mindre hud i morgen. Jeg har tatt tak i ganske mye hud når jeg har stukket =)

Skrevet

Den tabben gjorde jeg i begynnelsen også, trodde det skulle gjøre mindre vondt, men det gjorde så vondt at jeg kunne felle tårer. Prøv å ikke klem i det hele tatt, bare hold såvidt ut hud, for grunnen til at det gjør vondt, er at du strammer huden, når du ikke strammer gjør det mindre vondt.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg stakk min første Org. nå. Hjelp, det var mye skumlere enn pennen. Jeg fikk og beskjed om å stikke den i magen. Jeg lager en skikkelig pølse sånn at huden blir stram, men det er vel smak og behag. Vel, behag og behag fru Blom :o)

Skrevet

Takk skal dere ha for råd begge to :-)

Ska ihvertfall prøve å ikke stramme så masse hud i morgen, og stikke i magen :-)

Skrevet

Den Orgalutranen, spissen på ferdigsprøytene skulle ikke vært lovlig. Jeg fikk den jo ikke inn, måtte bruke makt. Fikk den av og til bare halvveis inn, så måtte jeg presse for harde livet for å få den helt inn, og fy det gjorde vondt! Håper dere slipper det, at det var en pakkefeil med den Ogralutranen min....

Skrevet

Hmmm...jeg synes ikke den er noe verre enn purgon-pennen, jeg. Det går hvertfall greit (behagelig er den seffern ikke!).

Jeg tar en stor hudfold i magen og stikker der.

Skrevet

Jeg satte den i låret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...