Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 hei, jeg lurer på når magen kommer .. er det vanlig å få mage i 1 trimester??
2 tette - med flette Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det er veldig individuelt.. Man kan jo selvfølgelig få mage i 1. trimester, men det kommer som regel av luft osv.. selve embryoet er jo ikke stort nok til å lage mage De som har født før får som regel fortere mage enn 1. gangs.. Mange som ikke får tegn til mage før i 4 -5 mnd
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Men da jeg var gravid for et par år siden så fikk jeg mage ganske kjapt.. Og det var ikke luft - jeg var veldig "hard og stram" ned mot buken, og hadde problemer med å skjule magen allerede i uke 8. Håper jeg slipper det nå, siden det nærmer seg sommer og jeg har en del masete kolleger som lurer på når jeg skal få en liten en (vi har babyboom på jobb nå) så de kommer i så fall til å ane det superfort. Men elvsagt: det er unektelig litt stas med mage og da )
Life is a gift Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er klar for litt mage jeg...så moro og kunne strutte rundt og vise folk at en er gravid. Så jeg håper på en mage om ikke så lenge. Er ganske lav, og har hørt at det kan spille litt inn på tidlig mage. Noen som kan bekrefte/avkrefte det?
Daisy :) Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ja gleder meg til mage, ikke bare valker, men stram og fin mage ja en laaaang pause i kampen mot flatere mage.
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 jeg gleder meg oxo til magen kommer:) nå er jeg bare oppblåst:)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Hei. Mage ja... sist svangerskap fikk jeg mage tidlig som uke 6.. Denne gangen har jeg ennå ikke fått noe..
2 tette - med flette Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Vet ikke om det kan ha noe med høyde å gjøre.. Eneste jeg vet er at en venninne av meg er veldig lav, kanskje litt over 150 og hun fikk ikke ordentlig mage før hun var i 7 mnd..
Adriansmor med tulla Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har mage alt.. men jeg fikk tidlig mage med den forrige åsså fram til 5mnd så stoppet den opp å vokse=) har mye med hormoner å gjøre........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå