*titte tei!* Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 besteforeldrene til jenta mi har kjøpt ny trille til henne. det er den ole brumm vognen som man kunne kjøpe gjennom coops medlemstilbud.. ringer noen bjeller? ihvertfall så kan man legge den helt flat til liggestilling og man kan fint legge voksipose med seler igjennom i den.. altså hun kan sove kjempe fint i den.. Og jeg har prøvd å legge henne oppi, hun stortrives. er kjempe nyskjerrig og hun fikk sove godt i den også.. men hun er jo bare 4 måneder. og den skal egentlig ikke brukes før rundt 6 måneder. men om hun trives i den så kan jeg vel begynne å legge henne i den av og til? jeg pendler mye og den vogna jeg har nå er uuuumulig å legge sammen, så det ender med å ha henne i bæreselen da. stress. så.. litt hjelp?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hvis hun ligger helt flatt, så skjønner jeg ikke at det gjør noe..
Bruble Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Så lenge hun ligger flatt så kan den brukes. Ikke noe problem det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå