Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta betalt som dagmamma hvis jeg jobber en til to dager i uken i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er vanlig å betale? Jeg skal passe ett barn i tillegg til min datter. Har pedagogisk utdanning også. Hvilken type avtale ville dere inngått med moren? Timelønn eller fast lønn? Og hvordan gå fram for å bli hvit dagmamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke greit å ta kontantstøtte + barnehagebetalingen. Og så dele det på antall dager (vanligvis er det vel 20-22 arb.dager pr måned). Da har du vel omtrentlig prisen du bør ta...

Om du legger ut dette innlegget på Småtroll 1-2 år så er det vel flere med erfaringer med dagmamma, som vet hva som er vanlig å ta. :o)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hei velg fastlønn!For om barnet er sykt en dag så får du ikke betalt..Vær heller fleksibel du=)i Ålesund er det vanlig med ca 1000kr dagen i mnd.. så om du har et barn 3 dager i uka, så blir det 3000tusen. Men det er billig da.

Skrevet

er det billig med 1000kr dagen?????

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Ja,ihvertfall om det er på østlandet.. altså går barnet en dag i uka hos dagmamma så betaler de 1000 i mnd. det er under 35kr timen!! 35kr timen er det som mange praktiserer-vet om mange som betaler 40-45kr timen,og det er i Ålesund..ikke østlandet-så regner med at det er en del dyrere der ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...