Gå til innhold

Ny her...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og foreløpig anonym. Er 4+1 og klarer ikke helt å slippe gleden løs enda. Er 38 år og håper jeg får være her hos dere lenge, dere virker som en fin gjeng:-)

Noen som har erfaring med mensenmurringer tidlig i svangerskapet? Jeg har til tider ganske vonde murringer og det virker som det jobbes mye 'der nede'. Er dette normalt? Kjenner jeg blir en smule engstelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss :-)!

Du har rett! Der en fin gjeng her på dette forumet. Forumet er ikke så veldig aktivt, men innlegg og svar du finner her er i hvertfall seriøse.

Når det gjelder mensmurringene dine, så husker jeg også at det var veldig til stede helt i begynnelsen. Det er nok bare livmoren som begynner å jobbe så tidlig.

Lykke til!

Skrevet

Velkommen til oss! Jeg hadde mensmurringer fram til uke 6 ca mener jeg å huske. Helt normalt! Håper vi får følge deg videre i svangerskapet. Lykke til!

Skrevet

Velkommen hit til oss! Krysser fingrene for deg! Lykke til!

Skrevet

Hei, gratulerer og velkommen inn hit!

Høres normalt ut å ha murringer i begynnelsen, er mange som har dem hele veien. Håper det går bra med deg, selv er jeg 33-34 uker på vei, og tør fortsatt ikke glede meg noe særlig, sånn er det når man er over 40 :)

Skrevet

Velkommen hit til oss. Håper du gradvis kan slippe gleden løs.

Selv er jeg 37 år og venter 1. barnet i november.

Skrevet

Velkommen hit :-) Jeg er også ganske ny her, men har vært på prøver-sidene alt for lenge før det. Jeg er 6+5 og klarer ikke å slippe gleden helt løs heller. Jeg har mistet de to siste gangene og frykten for at det går galt igjen er klart tilstede. Men, men ... vi får bare ta en dag om gangen. Mensmurringer har jeg hatt nok så mye av -- begynte vel omtrent rundt IKM og først nå har det begynt å avta.

Skrevet

Hei hei,er også ny her.innlogget for første gang i dag.

hadde også endel murringer og trodde det var tid for mens,men det avtok etter noen dager.

synes også det er en fin gjeng her inne,er 41 år og mamma til 2 gutter fra før.

Skrevet

Hei, jeg er også ny her. Jeg testet positivt i dag og har også det du kaller for mensenmurringer. Er bare tre uker på vei. Jeg har to barn fra før, men jeg kan ikke huske hvor lenge den murringen varer. Men jeg tror ikke du skal være engstelig, heller ta det som et positivt tegn at du kjenner noe. Jeg ville heller synes det var verre hvis den følelsen ikke var der for da ville jeg trodd det var noe galt. :-)

Skrevet

Takk for så mange hyggelige hilsener fra flotte, modne mødre:-) Det kommer sikkert flere spm fra denne kanten etterhvert - her er det mye som lures på gitt... Ha en strålende dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...