Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen her som har gode tips for en sunn og slankende middagsrett? DA blir vi glade, altså!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Hei. Jeg har laget denne salaten en "drullion" ganger - og hvor mager den er, vel det kan sikkert diskuteres. Men det er en middagssalat - og bør ha litt mer kjøtt på bena :-) Blandet salat (hjerteblad, ruccola og lollo) Mengde? Tja, dette skal det være mest av. :-) Ringer av 1 rødløk 2 Avocado Stekt kjøtt i strimler( kylling, svin eller storfe) 100 g pr. person 1 bx Cherrytomater 4 ss Pinjekjerner 1 pk Krutonger (tilsvarer 2 1/2 skive loff) Evt litt pasta Dressing: Saften av 1 Sitron 4 ss Olivenolje Salt og pepper Helles over, og kles inn i salaten. Alternativ 2 Lapskaus. 1 pose lapskaus blanding 1 liten løk 100g kjøtt pr. person (svin, kylling, storfe) 2 buljongterninger 1 1/2 l vann (reguleres) Stek kjøtt og løk med litt olje, ha oppi lapskausblandingen og buljongterningene sammen med vannet. Småkok i 10-15 minutter. Smaksettes med evt. salt og pepper. Jeg brukte disse to oppskriftene titt og ofte i min vektreduksjonsprosess. Jeg gikk ned 37 kg og samboeren 25 kg. :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå